wtorek, 2 września 2008

6 dzień testu

Kończy się tydzień testowania pojedynczych linków w jednym miejscu. Pozornie dzieje się dokładnie nic. Anchorki nie mają wpływu na cokolwiek, indeksowane są podstrony sklepu w przypadkowej kolejności. Ale trzeba przyznać, że jeśli blog miałby większą moc, to linkowanie kategorii miałoby głęboki sens. Są one bowiem bardzo ładnie zaindeksowane. Po tygodniu spórbujemy dopalić konkretną notkę, aby nie wypadła z indeksu i powtórzymy czynność linkowania kategorii w innym miejscu.
Problem z nowymi domenami jest taki, że są słabe jak niemowlaki. Ostrożnie należy je napędzać. Ale konkurs pozycjonerski pokazał, że wystarczą 3 miesiące na osiągnięcie zadowalających efektów.
Przyszła pora na linkowanie zewnętrzne. Agencja interaktywna to przykładowy link na stronie. Można go powtórzyć z innym anchorem, ale wtedy ten drugi nie będzie brany pod uwagę. A nawet jeśli, to w niezauważalnym stopniu.
Natomiast, warto przeanalizować frazę oxymoron. Dodane kilka linków do mocnej domeny. Wystartowała z 5 pozycji na polskim terenie. Dopalona 7 tysiącami rotacyjnych spadła o jedo oczko, ale na 130 pozycji pojaiła się domena główna. Akurat w tym przypadku promowanie domeny głównej nie jest tak istotne i wystarczy konkretna podstrona. Ale gdyby dołożyć mocnych linków, to do miesiąca czasu strony zamieniłyby się miejscami i w TOP1-5 znalazłaby się domena główna.

Brak komentarzy: